آموزشگاه شبستری با بیش از 31 سال سابقه ، معتبرترین و محبوبترین آموزشگاه استان قم ، مجری دوره های کاربردی کامپیوتر ، حسابداری ، فن بیان و سخنوری ، مکالمه زبان عربی عراقی می باشد.

37833773 از 9 صبح الی 9 شب قم ، خ ارم ، مقابل پاساژ قدس ، جنب هتل ارم ، کوی 16 ، پلاک 16

برترین گوشی های رونمایی شده ۲۰۲۱

تا همین امروز که نزدیک به چهار ماه از سال ۲۰۲۱ میلادی می‌گذرد، گوشی‌های جذابی وارد بازار شده‌اند: سامسونگ سال میلادی با معرفی سه مدل از سری  گلکسی S21 آغاز کرد که هر سه مدل به‌سرعت به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شدند. از طرف دیگر، شیائومی سری می ۱۱ را در مدل‌های هیجان‌انگیزی معرفی کرد و وان پلاس هم از پرچم‌دارهای جدیدش با نام وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو رونمایی کرد. در این میان، لنوو و ایسوس هم از گوشی‌های مخصوص بازی خود رونمایی کردند.

اما هنوز زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی مانده و گوشی‌های هیجان‌انگیز زیادی قرار است معرفی شود؛ از سری آیفون ۱۳ اپل گرفته تا نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ و همچنین گوشی‌های پرچم‌دار هواوی.

در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ را مرور کنیم؛ چه آن‌هایی که عرضه شده‌اند و چه آن‌هایی که حتی معرفی هم نشده‌اند.


بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ که معرفی شده‌اند

سامسونگ گلکسی S21  اولترا

 

سامسونگ سال ۲۰۲۱ میلادی را با معرفی پرچم‌داران جدید خود شروع کرد. سری گلکسی S21 که از سه عضو (مدل معمولی بدون پسوند، مدل پلاس و مدل اولترا) تشکیل شده، فرمول موفق مدل‌های سال پیش را ادامه دادند. این بار سامسونگ تمرکز ویژه‌ای روی گلکسی S21 اولترا داشت؛ چراکه با توجه به پایان کار سری نوت، به نظر می‌رسد که این مدل قرار است نقش گلکسی نوت ۲۱ را هم بازی کند. به همین دلیل، سامسونگ پشتیبانی از قلم S Pen را هم به این گوشی اضافه کرد. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت ۲۱ به‌عنوان آخرین عضو این سری در تابستان معرفی شود.

همان‌طور که در بررسی گلکسی S21 اولترا هم گفتیم، این گوشی نمایشگری بی‌نظیر، دوربین‌هایی عالی و عملکردی سریع و پایدار دارد و به‌راحتی یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

مدیریت

36 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

ضبط مخفیانه صدا

2
دقیـقه مطالعه
مشاهده