Arabic Persian

اوقات شرعی



تقویم امروز

امروز : پنجشنبه
06. آذر 1393
4. صفر 1436
27. دسامبر 2014
فقدان مهارت ، یکی از اصلی ترین علل بیکاری در جامعه است




.      آموزشگاه شبستری      .



برترین برند و معتبرترین مرکز تربیت نیروی انسانی و توسعه آموزشهای کاربردی در استان قم

 

 



دوره های ویژه و استثنایی ، مخصوص اشتغال :



.    کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته    .


.    حسابداری دستی و کامپیوتری    .


.    امور اداری    .


.    منشی گری حرفه ای    .


.    تکنیکهای بازاریابی    .


.    تکنیکهای فروشندگی    .


.    تکنیکهای مدیریت    .


.    تکنیکهای زبان بدن ، فن بیان و سخنوری    .


.    دوره های ویژه کارکنان ، اصناف ، دانش آموزان و دانشجویان    .


 

.    دوره های فشرده صبح روزهای جمعه    .


 



با مدیریت و تدریس :  عباس شبستری با بیش از 22 سال سابقه

 



زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی




------- * خواهران و برادران  --------------------------------------  * معرفی به بازار کار و موسسات کاریابی


------- * برترین و مجربترین اساتید  -------------------------------   * تضمینی ، فشرده ، کاربردی


------- * تقسیط شهریه   -----------------------------------------  * پذیرش اتباع خارجه دارای مجوز اقامت


------- * اعطای گواهینامه و مدرک استخدامی معتبر  -------------  * بدون محدودیت سنی و تحصیلی




تلفنهای مشاوره ، استعلام قیمت و ثبت نام غیر حضوری  :


37833773 – 37833774 – 37744973 – 09100106273



شماره همراه مدیریت جهت مشاوره و انتقال نظرات :  09122516273



سامانه پیام کوتاه آموزشگاه  :     10000002516273



مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :


کپی شناسنامه و کارت ملی –  تکمیل فرم پرتال و قرارداد کارآموزی – 2 قطعه عکس اداری جدید



نشانی :  قم – خیابان ارم - جنب هتل ارم  - کوی 16 - پلاک 16



www.shabestary.ir ------------- Email : آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید





ساعات پذیرش آموزشگاه در روزهای غیر تعطیل   :


خواهران    8  الی  13  و   16  الی  21   و     برادران   16   الی   22







آموزشگاه شبستری شعبه دیگری ندارد



 

 







 

 

قابل توجه

 

مدیران ، فروشندگان ، صاحبان مشاغل ، بازاریابان

 

و  جویندگان کار



.      ما با مشاوره و آموزش اثرگذار       .


.       تحول محسوسی در کسب و کارتان ایجاد می کنیم       .

 


.      عباس شبستری     .


.      مشاور ، محقق و مدرس  تکنیکهای مدیریت ، بازاریابی ، فروش ، تبلیغات و برندینگ     .


.     با بیش از 22 سال سابقه در خدمت شماست     .

 

 

.         شماره همراه   :     09122516273          .

 

 

.        Email  :   آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید         .


 

 

برای اولین بار در استان


کارگاه های آموزشی صبح روزهای جمعه در زمینه های زیر برگزار می گردد  :



تکنیکهای : مدیریت ، فروشندگی ، بازاریابی ، پاسخگویی به تلفن ،


منشی گری ، مذاکره ، زبان بدن ، فن بیان ، مشتری مداری و...


 

کارگاه ها صبح روزهای جمعه از ساعت 10 الی 12 با ظرفیت محدود برگزار می گردد

 

جهت رزرو صندلی و ثبت نام با شماره 09122516273 تماس بگیرید


 









 

 


جدول دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی



(  ویژه بازار کار به صورت عملی و کارگاهی  )


 



شماره


عنوان دوره های کاربردی ویژه اشتغال




 

 

1



دوره جامع رایانه کار   ICDL  درجه 2  ویژه مشاغل



( این دوره پیش نیاز همه دوره ها است و گذراندن آن برای کار در منزل ،


استخدام  و گرفتن پروانه کسب  الزامی است )


شامل :


مبانی کامپیوتر و شناخت تجهیزات – سیستم عامل ویندوز 7 – ویروس یابی – اینترنت مقدماتی



2



دوره کاربردی خدمات ویژه مشاغل


 

( این دوره مکمل icdl  درجه 2  می باشد و برای استخدام و اشتغال ضروری است )



پیشنهاد ویژه


شامل : اینترنت مقدماتی و تکمیلی - نحوه نصب برنامه های کاربردی - نحوه رایت CD  و DVD -


کار با ایمیل - search حرفه ای در اینترنت - نحوه وبلاگ نویسی در اینترنت - کار با فایلهای فشرده ZIP -


بازیابی اطلاعات پاک شده - آشنایی با نصب ویندوز و تنظیمات آن و ...





 

 

 

 

3



دوره جامع رایانه کار   ICDL  درجه 1  ویژه مشاغل



( این دوره مکمل icdl  درجه 2  می باشد و برای استخدام و اشتغال ضروری است )


کار با مجموعه برنامه های office :


word –  excel  –   access –  powerpoint

 

امکان برگزاری دوره های فوق بصورت مجزی وجود دارد





 

 

 

4



آموزش تایپ فارسی ده انگشتی ( ویژه اشتغال )



( مورد نیاز برای امور اداری و استخدام )



شامل تایپ متون و اعداد به صورت آسان و سریع

 


(  این دوره برای کارآموزانی که سه دوره فوق را بگذرانند ، رایگان است )





 

 

 

 

5



دوره گرافیک کامپیوتری با برنامه photoshop



شامل : طراحی کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، روتوش عکس


و آلبوم سازی ویژه آتلیه


( این دوره اشتغال زایی فراوانی دارد )


فتوشاپ در معماری ، عکاسی ، طراحی ، چاپ و طراحی وب سایت کاربرد دارد

 

 

دوره های کد 25 مکمل دوره فتوشاپ است و کاربردهای فراوانی دارد






 

 

 

6



دوره کاربردی حسابداری و مدیریت مالی



( رایانه کار حسابداری مالی )



( بصورت کارگاهی و عملی ویژه بازار کار )


حسابداری بازرگانی بصورت دستی - حسابداری کامپیوتری با برنامه هلو –


تهیه صورتهای مالی – کاربردبرنامه excel در حسابداری


( گذراندن این دوره برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری و علاقه مندان به شغل


حسابداری جهت اشتغال و ورود به بازار کار ضروری است )





 

 

 

 

7



دوره تکمیلی حسابداری ویژه بازار کار



حسابداری مالیاتی شامل : محاسبه مالیات حقوق ، مالیات درآمد مشاغل ،


تنظیم اظهار نامه مالیاتی ، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، تحریر دفاتر قانونی  ،


آشنایی با مدیریت انبار ، روش محاسبه و تهیه لیست حقوق و دستمزد و بیمه کارکنان و...


(  پیش نیاز این دوره :  گذراندن دوره رایانه کار حسابداری مالی )



8



آموزش حسابداری کامپیوتری با برنامه هلو


 

کارگاه عملی پیاده سازی عملیات حسابداری در برنامه هلو

 


(  پیش نیاز این دوره :  گذراندن دوره حسابداری دستی و دوره ICDL  درجه  2  )







 

 

 

9



*** دوره عالی منشیگری و مسئول دفتری ***


 


برای اولین بار در استان قم ، ویژه بازار کار و اشتغال فوری



پیشنهاد شگفت انگیز ما برای شما




1 - شرح وظایف منشی - آشنایی با اتوماسیون اداری - آشنایی با اصطلاحات رایج در منشیگری -


مدیریت زمان – تنظیم چک لیستهای روزانه – برنامه ریزی کاری – آشنایی با دستگاه های فاکس ،


چاپگر ، اسکنر و دستگاه کپی – اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی – تنظیم دفتر صورت جلسات –


نحوه انجام مکاتبات اداری – اصول قرارداد نویسی – دفاتر اندیکاتور ، پرتابل - آشنایی با


اهداف سازمان - تقویت روابط عمومی – نحوه کار با ایمیل در اینترنت – اصول پاسخگویی به تلفن –


آشنایی با تکنیکهای منشیگری – کاربرد خلاقیت ، دقت ، نظم و پیگیری


در انجام کارها – کاربرد icdl  در منشیگری – استفاده از تکنیک های زبان بدن در جذب مخاطبین


- پوشش و آراستگی منشی - اصول عمومی بایگانی اسناد - روانشناسی در منشیگری -


روشهای تقویت حافظه جهت بخاطرسپردن اسامی افراد و مختصات مراجعات ایشان -


آشنایی با اصول رازداری و اطلاعات طبقه بندی شده در شرکت - توانایی هماهنگی و برنامه ریزی


- ساماندهی و تهیه اسناد صوتی ، تصویری و ویدویی - مدیریت جلسات - برنامه ریزی سفرهای کاری


- رعایت دستور العملهای بهداشتی - و تکنیکهای بهبود روابط مدیران ، کارکنان و مشتریان و ...


------------------------------------------------------------------------



سایر مباحث تخصصی دوره منشیگری :



2 - آشنایی با فنون مذاکره تلفنی کارا، شنود کارا و تکنیک های موثر پاسخگویی و مهارت های کلامی،

ارتباطی و فن بیان.


- تکنیک ها و روشهای برگزاری جلسات موثر

(شیوه برگزاری، اجرا، هدایت و راهبری یک جلسه موثر و کارآمد)


- آشنایی با اصول و تکنیکهای مدیریت داخلی، برنامه ریزی، هدایت و کنترل

و اصول کلی مدیریت دفترکار


- مدیریت صحیح درخواست ها و نیازهای یک مدیر (برنامه ریزی و اهمیت سنجی امور مربوطه)


- مدیریت زمان، برنامه ریزی (هماهنگ کننده رویدادها)


- آشنایی با مفاهیم کارتیمی و آماده سازی پرسنل برای رفتار بر اساس روش ها و

اصول علمی کار تیمی


- روش ایجاد روحیه تعامل و موارد ترغیبی و انگیزشی بین پرسنل


- رموز موفقیت شغل مسئول دفتری و منشی گری و مدیریت مانیتورینگ، اعتماد سازی

و مسئولیت پذیری


- آشنایی با مفاهیم و تکنیک های 5S و روشهای نوین چیدمان محیط


- آشنایی با روشهای خلاصه نویسی و خلاصه سازی مکاتبات


- سیستم گردش مکاتبات، امور اسناد و روشهای بایگانی اسناد در سازمانها و دستور

العملهای لازم جهت ارتقاء افراد



- آشنایی با بهبود روابط داخلی یک سازمان


- آشنائی با چارتهای سازمانی و بررسی تفاوتهای ارتباط با مدیران، همکاران و مشتریان

و اصول ارتباط  (رفتـار سازمانـی)


- مدیریت بهبود روابط (مدیریت بهبود روابط بین پرسنل یا میانجیگری )


- آشنایی با اصول و مقدمات تبلیغات، اصول امور تبلیغات، تبلیغات محیطی، رسانه و اجزاء مختلف آن


- آشنایی با شیوه نگارش فولدر مشخصات و توانائی های فرد


 

 

دوره منشیگری حرفه ای در دو مرحله برگزار می گردد



(  پیش نیاز این دوره :  icdl  درجه 1 و 2  و تایپ ده انگشتی )

 




 

 

 

 

10


 


دوره ویژه آشنایی با مهارت های :




فروشندگی ، ویزیتوری ، بازاریابی ، تبلیغات ،



فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتری



( این دوره برای اولین بار در استان برگزار می گردد )





 

 

 

 

11



آموزش سخنرانی ، فن بیان و سخنوری



برای اولین بار در استان



مناسب برای افراد خجالتی و ناتوان در مذاکره ، جلسات و فروشندگی





 

 

 

 

12



صفحه آرایی حرفه ای کتاب و مجلات ویژه اشتغال

 


InDesign



ایندیزاین یک برنامه‌ی کامپیوتری رایج در زمینه نشر رومیزی ساخت شرکت ادوبی است. این نرم‌افزار در صنعت چاپ و صفحه‌آرایی بکار می‌رود و صورت کلی برای گردآوردن و کنار هم قراردادن متون و عناصر نگاره‌ای در قالب صفحات است و عمدتا بصورت مستقیم برای نگارش و ویرایش متون و نیز ایجاد و تغییر فایل‌های تصویری بکار نمی‌رود.
از این نرم‌افزار بیشتر در آماده‌سازی مجلات، کتاب‌ها، سررسیدها، برشورهای تبلیغاتی و مانند آن‌ها استفاده می‌کنند.


*  از قابلیت های نرم افزار ایندیزاین :


۱ـ امکان تولید و نشر دیجیتال با ایجاد خروجی دیجیتال به صورت فایل‌های swf و pdf جهت اجرا در رسانه‌های مختلف و تولید کتاب‌های دیجیتال جذاب.


۲ـ امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین شرکت ادوب Adobe Digital Publishing Suite و Adobe CS Live و استفاده از آنها در طراحی پروژه‌های تعاملی جذاب.


۳ـ هدایت پروژه از مرحله طراحی تا مرحله چاپ یا خروجی دیجیتال با هماهنگی بسیار نزدیکی که بین نرم‌افزارهای مجموعه ادوب مثل فتوشاپ، ایلیستریتور، آکروبات، فلش و… به وجود آمده است.


۴ـ افزایش سرعت کار در مراحل چاپ، پیش از چاپ و طراحی با استفاده از ابزارهای سودمند کنترلی همچون غلط‌گیری خودکار در این نرم‌افزار.


۵ـ وجود ابزارهای تنظیمی سودمند همچون خطوط راهنمای هوشمند، ابزار تعریف سریع جدول و… .


۶ـ وجود ابزارهای طراحی قدرتمند در داخل خود نرم‌افزار این‌دیزاین.


۷ـ سهولت خودکارسازی کارها در این نرم‌افزار.


۸ـ وجود ابزارهایی قدرتمند جهت تایپوگرافی حرفه‌ای با امکان تعریف استیل، اعوجاج و پاراگراف‌بندی.



پیش نیاز  InDesign  : گذراندن دوره گرافیکی فتوشاپ






 

 

13



طراحی و ساخت نرم افزار ( برنامه نویسی حرفه ای تحت ویندوز )  :



C#  -   DELPHI – visual basic


مفاهیم  oop   –  معماری چند لایه

 

پیش نیاز :  تسلط به بانکهای اطلاعاتی


دوره های فوق بصورت مجزی برگزار می گردد








 

 

 

14



طراحی و برنامه نویسی سایتهای اینترنتی ( تحت وب )



1 - سرفصل کلی دوره طراحی وب سایت های استاتیک عبارتند از :


1- آشنایی و درک مفاهیم پایه ای وب
2- آموزش XHTML , HTML5
3- آموزش CSS3
4- آشنایی با برنامه نویسی سمت کلاینت با JavaScript
5- آشنایی و آموزش JQuery
6- آموزش فتوشاپ برای وب
7- آشنایی با روانشناسی رنگها در طراحی وب
8- آموزش تطبیق سایت با مرورگرهای مختلف Cross Browser Compatibility
9- آموزش طراحی بدون Table با استفاده از DIV و CSS
10- آموزش طراحی با استفاده از Table
11- بررسی استانداردهای W3C
12- آشنایی و درک مفاهیم SEO
13- آموزش طراحی وب سایت با استفاده از نرم افزار Microsoft Expression web Studio OR ASP.NET
14- آشنایی با مفاهیم دامین، هاست و آپلود نمودن سایت


 


2 -  دوره ی طراحی و برنامه نویسی وب سایت های داینامیک :


دات نت :   ASP.NET - C#.NET - SQL server


- آشنایی کامل با HTML و CSS

- آشنایی کامل با حداقل یک زبان برنامه نویسی Server Side مثل: VB.NET یا C#.NET
- آشنایی با مفاهیم وب و تکنولوژیهای جدید در وب مانند: JQuery
- آشنایی با CMS ها و نرم افزارهای مدیریت محتوا و وبلاگها
- آشنایی با Javascript، HTML DOM، AJAX، XML
- آشنایی کامل با Database ها مثل: MS Access یا SQL server
- آشنایی با Server ها


 


3 - دوره ی طراحی سایت های داینامیک با   joomla :



اگر قصد دارید برای شخص خودتان، شرکت، سازمان یا ارگان، فروشگاه و... وب سایت ایده آل و با امکاناتی نامحدود را راه اندازی کنید، بی شکل در بین CMSها ، جوملا انتخاب اول و آخر شما خواهد بود.
جوملا به گونه طراحی شده که با کمترین سطح دانش فنی و بدون دانستن زبان برنامه نویسی وب سایت خود را بر اساس آن بنا نهاده و وارد دنیای اینترنت شوید. 
با جرات این نکته را اشاره میکنیم که سیستم مدیریت محتوای جوملا حد و مرزی برای طراحی سایت مورد نظر شما ندارد و در حال حاضر که این مطلب را میخوانید در حدود 10 هزار نوع امکانات متنوع برای جوملا منتشر شده که میتوانید بر اساس نیاز خود این امکانات را بر روی جوملای خود نصب و سایت دلخواه خود را راه اندازی نمایید.

وب سایتهای مک دونالد، وب سایتهای مجموعه یونیسف، برخی اینترانتهای دولتی آلمان، مرکز اطلاعات سازمان ملل، تمامی مراکز صدا وسیمای ایران، وب سایت مرجع لینوکس و... از جمله استفاده کنندگان جوملا هستند




پیش نیاز 3  دوره فوق : تسلط بر اینترنت ، مرورگرها ، اصطلاحات اینترنت و وب ،


سیستم عامل و آشنایی با زبان انگلیسی


 

3 دوره فوق بصورت مجزی برگزار می گردد



 



 

 

15



برنامه نویسی اندروید



( تولید برنامه کاربردی تحت اندروید )


Api  های اندروید – android  design guide




 

 

 

16



دوره پر طرفدار تجارت الکترونیک در اینترنت



آشنایی با اینترنت - کسب درآمد از طریق اینترنت - خرید و فروش در اینترنت


تجارت در اینترنت - نقش مستر ، کریدیت و ویزا کارت ها در اینترنت -


کسب درآمد از طریق ایمیل - آشنایی با کلیک های پول ساز در اینترنت




 

 

17



زبانهای برنامه نویسی پایه  ( دروس دانشگاهی )



C++   –  pascal  – vb.net – visual basic

 

 

دوره های فوق بصورت مجزی برگزار می گردد


 



 

 

18



طراحی و تولید بانکهای اطلاعاتی


( راهبری پایگاه داده )



Access  –   mysql  – sqlserver – oracle form

 

تحلیل و طراحی و مدلسازی نرم افزار با  UML   و  متودولوژی RUP

 

دانستن بانکهای اطلاعاتی برای برنامه نویسی الزامی است

 

 

دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می شود




 

 

 

 

19



طراحی ، نقشه کشی و مدل سازی چند بعدی


( ویژه مهندسی مکانیک )



Catia  –  solidworks  – mechanical



نرم افزار کتیا نرم افزاری قوی برای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، مهندسی (تحلیل) به کمک کامپیوتر (CAE) و ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا (هواپیما سازی)، دریائی، عمران (ساختمانی)، خودرو سازی، طراحی سازه، ادوارات صنعتی، کارخانجات لوازم خانگی و ... که از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند.


دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می شود





 

 

20



طراحی و نقشه کشی چند بعدی ساختمان


( ویژه معماری و مهندسی عمران )

 

 

دوره 1 :  3Ds max و پلاگین رندر V-RAY


دوره 2 :  AUTOCAD


پیش نیاز 3D max : گذراندن دوره گرافیکی فتوشاپ

 

دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می شود





 

 

 

21



انیمیشن سازی ( ساخت تیزرهای تبلیغاتی )


3Ds MAX


بسته‌ای نرم‌افزاری 3D max با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است. امکانات بسیار گسترده و کارایی نسبتا آسان و به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت فیلم و انیمیشن، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور بسیار قدرتمندیست که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.


پیش نیاز 3D max : گذراندن دوره گرافیکی فتوشاپ





 

 

22



طراحی دکوراسیون و نما



3Ds max


پیش نیاز  :  گذراندن دوره گرافیکی فتوشاپ




 

 

 

23



محاسبات ساختمان به همراه آنالیز دینامیکی


با نرم افزارهای



Safe   ,    etabs

 

 

دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می گردد




 

 

24



تدوین ، میکس و مونتاژ فیلم



After effect – premiere – ulead – edius

 

 

دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می گردد





 

 

25



گرافیک و طراحی تخصصی و حرفه ای



 

Corel draw – free hand – Adobe  illustrator


( این دوره مکمل دوره PHOTOSHOP  می باشد )

 

 

پیش نیاز : گذراندن دوره گرافیکی PHOTOSHOP

 

 

دوره های فوق به صورت مجزی برگزار می گردد


 



 

26



سخت افزار کاربردی :



- شناخت علمی و عملی کلیه قطعات و اجزا سخت افزار کامپیوتر
- فراگیری روش انتخاب و خرید قطعات کامپیوتر
- اسمبل یا مونتاژ کامپیوتر توسط خودتان (عملی)
- فراگیری روش تنطیمات بایوس کامپیوتر (عملی)
- فراگیری پارتیشن بندی هارد و نصب سیستم عامل های مختلف (عملی)
- فراگیری نصب درایورها و جسجوی آنها از اینترنت (عملی)
- فراگیری روش نصب نرم افزارهای کاربردی گوناگون (عملی)
- فراگیری نصب آنتی ویروس و نجات کامپیوتر آلوده به ویروس (عملی)
- فراگیری روش عیب یابی و سرویس کامپیوترهای خراب (عملی)
- فراگیری روش بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد یا فلش مموری (ریکاوری عملی)
- فراگیری تکنیک های گوناگون و خاص




 

27



آشنایی با سیستم عامل   windows  8/1





 

 

 

 

 

28



شبکه های کامپیوتری



+Network پیشنیاز تمام دوره های آموزشی شبکه (مایکروسافت و سیسکو) است که معمولا فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر و IT تا حدودی با آن آشنا هستند.
فراگیری دوره آموزشی +Network شما را در درک مباحث MCITP و Cisco کمک میکند. و به نوعی پیشنیاز دوره MCITP و CCNA است.

MCITP دوره آموزشی شرکت مایکروسافت است و به آموزش شبکه در بستر نرم افزاری و راه اندازی شبکه های کامپیوتری با استفاده از سیستم عامل های مایکروسافت (win Server 2008) و راه اندازی سرویس های مختلف در این سیستم عامل و مدیریت کاربران در سطوح دسترسی مختلف، می پردازد. در دوره مایکروسافت شما می توانید یک شبکه ایجاد کنید و مفهوم شبکه ، کلاینت و سرور را بصورت کاملا عملی درک می کنید.

CCNA دوره آموزشی شرکت سیسکو است و معمولا به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازد، طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند. شرکت Cisco بعنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت در زمینه ساخت، طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری و تجهیزات آن در جهان شناخته شده است.
توصیه کارشناسان به کسانی که میخواهند شبکه را بصورت عملی و کاربردی بیاموزند، این است که این دوره ها را به صورت همزمان شروع کنند.


دوره های فوق بصورت مجزی برگزار می گردد





 

 

29



امنیت در فناوری اطلاعات و شبکه ها :



Ceh  –  ccsp  –  isms  –  chfi  –  ecsa  –  escp




 

 


30



بسته جامع هدایت شغلی



( ویژه متقاضیان ورود به بازار کار )



برای اولین بار در استان   



شامل : آشنایی با کامپیوتر – تکنیکهای فروش – اصول بازاریابی – حسابداری مقدماتی –


تکنیکهای مصاحبه شغلی – اصول مذاکره -  نقش زبان بدن در فروش و مذاکره

 

نحوه انجام مکاتبات اداری و ...

 

پیش نیاز :  گذراندن دوره ICDL درجه 2 و 1

 




 

 


31



بسته آموزشی ویژه اصناف



برای اولین بار در استان



شامل : آشنایی با قوانین نظام صنفی – آشنایی با قوانین مالیات – آشنایی با کامپیوتر –


آشنایی با قوانین اماکن عمومی – آشنایی با قانون کار و امور اجتماعی -


آشنایی با مکاسب – آشنایی با ایران کد




 

 


32



دوره ویژه بزرگسالان و کم سوادان بالای 50 سال



جهت پر کردن اوقات فراغت بزرگسالان


 

شامل مطالب آموزشی و سرگرم کننده و جذاب جهت بزرگسالان


( برای اولین بار در استان )

 

 

 



 

 

 

33



دوره ویژه کودکان ( اول تا پنجم ابتدایی )



نحوه استفاده از کامپیوتر و تبلت - آموزش نصب و حذف برنامه ها -


آشنایی با طراحی کامپیوتری - آشنایی با برنامه های آموزشی و تفریحی آموزنده -


نقاشی در کامپیوتر - تایپ کامپیوتری و ...




 

 

34



آموزش پروژه نویسی دانشجویی و دانش آموزی



شما در کنار استاد نحوه نوشتن و رفع اشکال پروژه خود را به صورت


کاملا عملی آموزش می بینید




 

 

35



دوره های کارورزی دانش آموزی و دانشجویی

 


دوره کارورزی و کارآموزی خود را در محیطی امن و آموزشی بگذرانید




 

 

 

36



دوره های فشرده ویژه ادارات و اصناف با اعطای مدرک



شامل :  نحوه استفاده از کامپیوتر به زبان ساده - نحوه تایپ نامه ها و طراحی جدولها -


آشنایی با تایپ فارسی - آشنایی با اینترنت - آشنایی با قوانین کسب و کار -

 

آشنایی با مقدمات حسابداری و ...




 

 

 

37



حسابداری صنعتی :



ویژه واحدهای تولیدی ، صنعتی و کارخانجات


پیش نیاز این دوره : گذراندن دوره رایانه کار حسابداری مالی




 

 

 

 

38



دوره ویژه نحوه کار با برنامه های ارتباط جمعی



( برای اولین بار در کشور )    


 



*  وایبر – واتساپ – تانگو - لاین – آیمو – هایک و ...  *





 

 

 

39



ارائه کلیه دروس کار و دانش و دریافت دیپلم در رشته های :



-----    تصویر سازی رایانه ای


-----    طراحی صفحات وب


-----    تولید چند رسانه ای


-----    برنامه نویسی



40



دوره های کوتاه مدت ، ویژه  :




کارکنان دولت ، اتحادیه ها ، اصناف ، گروه های دانشجویی و ...


با اعطای گواهینامه رسمی












آینده نگر باشید و زمان را از دست ندهید



آموزش سبب ارتقای سطح علمی و شغلی شما می شود









معرفی مهارتهای هفتگانه  ICDL  ( ویژه اشتغال ) :




مهارت اول - مبانی و مفاهیم پایه فناوری اطلاعات :


در این مهارت داوطلب لازم است که ساختمان فیزیکی کامپیوتر شخصی را بشناسد و مفاهیم پایه فناوری اطلاعات ازجمله: ذخیره کردن داده‌ها، حافظه، کاربردهای نرم‌افزاری مبتنی بر کامپیوتر در جامعه، کاربرد شبکه‌های اطلاعاتی در پردازش و توزیع اطلاعات را بداند. داوطلب همچنین باید درک کند که چرا و چگونه سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در هر سازمان و شرکتی برپا شده است. علاوه بر این لازم است داوطلب به امنیت اطلاعات و موضوعات حقوقی و قانونی مرتبط با کامپیوتر نیز توجه کافی داشته باشد.



مهارت دوم - استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها  -  Windows  7 :


در این مرحله داوطلب لازم است نشان دهد دانش و صلاحیت لازم برای استفاده از عملکرد پایه کامپیوتر شخصی و سیستم عاملش را داراست، وی همچنین باید قادر باشد بطور موثر با محیط رومیزی(Desktop) سیستم عامل کار کند. او همچنین باید قادر باشد که فایلها و فهرستها و زیرفهرستها را مدیریت و سازماندهی نماید و بداند چگونه آنها را کپی کند، انتقال دهد و حذف نماید. داوطلب همچنین باید قادر باشد با شماهای رومیزی (Icon) به خوبی کار کرده و پنجره‌ها را اداره نماید. علاوه بر اینها وی باید بتواند از ابزارهای جستجو، ویرایش و مدیریت چاپ که همراه سیستم عامل است به خوبی استفاده نماید.

مهارت سوم  - اطلاعات و ارتباطات  -  Internet  :


این مهارت به دو بخش تقسیم می‌شود:
در بخش اول (اطلاعات) داوطلب لازم است توانایی انجام امور پایه جستجو در وب را با استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و موتورهای جستجوی رایج داشته باشد. همچنین باید بتواند نتایج جستجو را بررسی نموده و صفحات موردنظر خود را نشان کند و گزارشات جستجو و صفحات وب را چاپ نماید.
در بخش دوم (ارتباطات) داوطلب باید قادر باشد از نرم‌افزارهای پست الکترونیک برای ارسال و دریافت پیام، الحاق کردن یک فایل به پیام، سازماندهی و مدیریت پیامها در فهرست و زیرفهرستها استفاده نماید

مهارت چهارم - استفاده از واژه‌پرداز  word :


در این مهارت داوطلب لازم است نشان دهد توانایی استفاده از کاربردهای واژه‌پردازها در کامپیوتر شخصی را داراست، او باید درک توانایی انجام دستورات پایه مرتبط با ایجاد، شکل‌دادن و اتمام یک متن در واژه‌پرداز را داشته باشد. همچنین داوطلب باید نشان دهد صلاحیت لازم برای استفاده از قابلیتهای پیشرفته‌تر واژه پردازها مانند ایجاد جداول استاندارد، استفاده از عکس و تصویر در یک متن، آوردن و انتقال یک شی در متن و استفاده از ابزارهای ایجاد و ترکیب پست الکترونیک را داراست.

مهارت پنجم -  استفاده از صفحه‌گسترده‌ها - excel :


در این مهارت لازم است داوطلب مفاهیم پایه صفحه‌گسترده‌ها را فهمیده و نشان دهد توانایی استفاده از کاربردهای صفحه گسترده در کامپیوتر شخصی را داراست. او باید دانش و توان انجام دستورات پایه مرتبط با توسعه، شکل‌دادن و استفاده از یک صفحه گسترده را دارا باشد. همچنین باید بتواند اعمال ریاضی و منطقی استاندارد را با استفاده از فرمولها و توابع پایه انجام دهد. داوطلب همچنین باید نشان دهد صلاحیت لازم را برای استفاده از قابلیتهای پیشرفته‌تر صفحه‌گسترده‌ها مانند آوردن و اتصال یک شی و ایجاد نمودارها داراست.

مهارت ششم - استفاده از ارائه مطالب با  power point :


در این مهارت لازم است داوطلب، شایستگی خود را در استفاده از ابزارهای ارائه مطالب در کامپیوتر شخصی نشان دهد. او باید قادر باشد وظایفی همچون ایجاد، شکل دادن و آماده کردن مطالب برای ارائه و نمایش را انجام دهد. وی همچنین باید توانایی ایجاد ارائه‌های متفاوت متناسب با مخاطبان و موقعیتهای مختلف را دارا بوده و بتواند اعمال پایه برای کار با گرافیک و نمودارها و استفاده از انواع موثر نمایش اسلاید را انجام دهد.

مهارت هفتم - استفاده از بانکهای اطلاعاتی -  Access  :


در این مهارت لازم است داوطلب مفاهیم پایه بانکهای اطلاعاتی را فهمیده و نشان دهد توانایی استفاده از بانکهای اطلاعاتی در کامپیوتر شخصی را داراست. این مهارت به دو بخش تقسیم می‌شود اولین بخش، مهارت و توانایی داوطلب در طراحی یک بانک اطلاعات ساده با استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری استاندارد است و دومین بخش، توانایی او را برای بازیابی اطلاعات از یک بانک اطلاعات ایجاد شده (با استفاده از ابزارهای موجود درخواست و جستجو ، انتخاب و مرتب‌سازی) ارزیابی می‌کند. همچنین داوطلب باید قادر به ایجاد و اصلاح گزارشها باشد.





دوره رایانه کار حسابداری مالی


با نرم افزار هلو ( ویژه اشتغال ) :


- تعریف کالا در چند سطح

- تعریف اشخاص

- تعریف حساب های بانکی

- تعریف چک های دریافتی و پرداختی


- صدور فاکتور خرید و فروش و مرجوعی ها


- امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان


- امکان صدور پیش فاکتور


- امانی و ضایعات


- امکان ثبت سفارشات خرید


- امکان ثبت کلیه امور بانکی


- امکان تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت


- ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها


- ثبت هزینه و درآمد


- ثبت عملیات به صورت نقد، چک، کارت خوان، نسیه


- انواع گزارشات اشخاص


- انواع گزارشات انبار(کاردکس کالا به صورت تعدادی)


- انواع گزارشات چک ها


- انواع گزارشات بانک ها


- امکان گزارشگیری از فاکتورها به صورت ستونی


- امکان گزارشگیری از اسناد


- امکان گزارشگیری از دفتر روزنامه


- گزارش صورت سود و زیان


- اعلام اتوماتیک سررسید چکها


- امکان تهیه گزارشات آماری


- امکان گزارشگیری از فاکتور به شکل فاکتور


- امکان گزارش اسناد بصورت ستونی


- امکان گزارش از دفاتر کل، معین، تفضیلی


- امکان گزارش سود ناویژه هر کالا در بازه های زمانی مختلف


- امکان گزارش سود ناویژه هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه های زمانی مختلف




 

 

 
مدیر هستید ، حتما بخوانید !

 

 

1- در انجام کارها روي شيوهاي خاص تأکيد نکنيد. شايد کسي بتواند از مسير کوتاهتر و بهتري شما را به مقصد برساند.

2- توجه داشته باشيد دانش و تجربه، هيچ کدام به تنهايي رهگشا نيستند،

ميتوان با آميختن دانش و تجربه، راهکارهاي حياتي و استثنايي خلق کرد.

3- از هر فرصتي براي استخدام و به کارگيري افراد برجسته استفاده کنيد.

4- به خاطر داشته باشيد رعايت استانداردهاي محيط کار در کارايي کارمندان مؤثر است.

5- با فرق گذاشتن بيهوده بين افراد گروه، انگيزه کاري آنها را از بين نبريد.

6- از مشورت و نظرخواهي با نيروي جوان ابايي نداشته باشيد.

7- با رفتارهاي ضد و نقيض، اعتماد زيردستان را از خود سلب نکنيد.

8- در به وجود آوردن فضاي رقابتي سالم، کوشا باشيد.

9- براي ارتقاي سطح دانش کارمندان و افزايش بهرهوري آنان ،

کلاسهاي آموزشي ترتيب دهيد و از لوازم کمک آموزشي بهره گيريد.

10- دقت کنيد که توبيخ کارمند خطاکار، بايد متناسب با اشتباهاتش تعيين شود.

 

 


 

 

ادامه مطلب...
 
رعایت نکنید از محل کارتان اخراج می شوید !

آيا توجه کرده‌ايد که که بيشتر کارفرمايان با هوش در طي مراحل استخدام کارکنان خود، به نحوي سعي مي‌نمايند تا علت جابجائي‌هاي شغلي فرد متقاضي کار را مشخص نمايند؟

درست است که فارغ از علت جابجائي‌ها نمي‌توان صرفا" با در نظر گفتن تعداد جابجائي‌ها در مورد افراد قضاوت کرد، اما بديهي است که جابجائي‌هاي مکرر و متعدد در رده  کارکنان جزء، غالبا" نقطه قوت و تجربه بالا تلقي نمي‌گردد. بهتر است با چشم انداز ارتقاء نيروهاي کار موجود در بازار کار  و نيز استفاده کارفرمايان از تجربه يکديگر و جلوگيري از صرف هزينه‌هاي تکراري که ديگران براي کسب تجربه متحمل شده اند به دو توصيه يکي براي کارفرمايان و يکي براي نيروهاي کار توجه داشته باشيم :

الف -  کارفرمايان با توجه کامل به علت جابجائي نيروي جديد کار ، اقدام به استخدام وي نمايند.

ب  -  نيروهاي کار به خصوص در رده‌هاي عملياتي سازمان ضمن رعايت برخي  مراتب که در زير بدان اشاره گرديده است از جابجائي‌هاي اينگونه‌اي بپرهيزند .

1-  حساسيت نداشتن روي لوازم اداري !! گم شدن ملزومات خرد اداري از قبيل خودکار و پاکت نامه و ... خيلي حساسيت ايجاد نکند، اما گم شدن گوشي تلفن، رايانه تاشو (لپ تاپ)، يا ويدئو پروجکشن، قابل اغماض نخواهد بود.

2-  عدم رعايت شئونات صنفي و اجتماعي. رفتار شما در خانه و يا کوچه و خيابان هر چه که باشد به خودتان و محيطي که در آن قرار داريد مربوط مي‌شود اما رفتار شما در محل کار مبين شخصيت سازمان و برند کسب و کارتان مي‌باشد و به کارفرماي شما مربوط مي شود، بهتر است در اين خصوص به يک تعريف درست برسيد تا زمينه‌هاي ناهماهنگي با فرهنگ سازماني‌تان را فراهم ننمانيد.

3-  واضح است که بسياري از حرفه‌اي‌ها هميشه نيم نگاهي به بازار کار دارند، اما اگر هر روز رزومه خود را با پرينتر محل کار تهيه و از همانجا فاکس و يا ايميل کرديد يعني اعلام عمومي به اينکه من در اين مجموعه ادامه نخواهم داد و بنابراين چرا فکر مي‌کنيد در چنين شرايطي کارفرما بايستي منتظر بماند؟

4-  بديهي است که همه احتياج به مرخصي دارند، اما مرخصي رفتن در اوج دوره کاري يعني بي‌مسئوليتي پس چرا بايد کارفرما نسبت به شما احساس مسئوليت کند؟

5-  استفاده خصوصي از تجهيزات ارتباطي محل کار نظير تلفن و اينترنت تا اندازه‌اي پذيرفته است که مطابق با عرف باشد و به کار لطمه وارد ننمايد. بديهي است وقتي تعداد تلفن‌هاي شخصي و مدت آنها زياد مي‌شود و يا مراجعه به سايتهاي گوناگون مطابق با علائق شخصي افزايش مي يابد، آنگاه....

6-  البته همه واقعيت را نگفتن با دروغ گفتن خيلي متفاوت است و اين موضوع به کياست افراد در ارتباطات مربوط مي‌شود، اما اگر با دروغ خود را فارغ التحصيل فوق تخصص از هاروارد معرفي کنيد و به کاري مشغول شويد، دير يا زود براي خودتان دردسر درست خواهيد کرد.

7-  برخي از کارفرمايان خيلي خوب، کارهاي جانبي را در محل کار تا اندازه‌اي مي‌پذيرند که براي خودشان و ديگر کارکنان، و ارباب رجوع يا مشتريان ايجاد حساسيت ننمايد. بنابراين انجام کار دوم در محل کار اصلي يعني اقدامي ساده و راحت براي اخراج از کار اصلي .

8-  اکتفا کردن به حافظه براي انجام کارها و دستورات مدير مافوق، اگر چه ساده و تا اندازه‌اي سريع است اما بسيار پرمخاطره است زيرا در شرايطي که حجم کارها بالا برود و مراجعات افزايش پيدا کند ديگر حافظه نمي‌تواند جوابگو باشد و قطعا" برخي موارد يا فراموش و يا با کيفيت مورد نظر به اجراء در نمي‌آيد. لذا در نظر داشته باشيد کارآئي يک نيرو مي‌تواند با توجه به روشي که در هنگام مراجعات بر مي‌گزيند کم و يا زياد شود. استفاده از يک دفترچه يادداشت براي فهرست کردن کارهائي که به شما مراجعه مي‌شود، مي‌تواند مخاطرات زيادي از جمله اخراج به خاطر اهمال در انجام کار را مرتفع نمايد.

اگر يکي يا تعدادي از اين خطاها را در محل کار مرتکب مي‌شويد بهتر است تا دير نشده تجديد نظر کنيد.

ترجمه و تاليف : محمد سالاري



 
مشتری مداری را جدی بگیرید !

1) هزينه جذب يك مشتري جديد ، بين 5 تا 11 برابر نگهداري يك مشتري قديم است.


2) براي افزايش دو درصدي مشتري ، بايد 10 درصد هزينه كرد.


3) ضرر و زيان از دست دادن يك مشتري ، در حكم فرار  100 مشتري ديگر است.


4) رضايت مشتري ، پيش شرط تمام موفقيت هاي بعدي شركت هاست.


5) رضايت مشتري ، مهمترين اولويت مديريتي در مقابل اهداف ديگري چون سودآوري ،

 

سهم بيشتر بازار، توسعه محصول و... مي باشد.


6) ارزشمندترين دارايي هر کاسب ، اعتماد و اطمينان مشتريان است.


7) انتخاب مشتري دايمي و وفادار ، تنها شرط بقاي دايمي و استمرار فعاليت هاي كارآمد هر کاسب است.


8) مديران ارشد بايد شخصا الگوي پايبندي در قبال رضايت مشتري باشند.


9) براي جلب اعتماد مشتريان ، كمتر از توان خود قول بدهيد و بيشتر از قولي كه داده ايد ، عمل كنيد.


10) معادل 98 درصد مشتريان ناراضي ، بدون شكايت به سمت رقبا مي روند.


11) احتمال اين كه مشتريان كاملاً راضي (شاد) مجدداً از شركت شما خريد كنند ،

 

شش برابر مشتريان فقط راضي است.


12) گوش دادن به شكايت مشتري 90 درصد كار است و حل كردن آن هفت درصد و پيگيري

 

براي اطلاع از راضي شدن مشتري هم سه درصد ديگر است.

 

 


 
چه شغلی برای شما مناسب است ؟

 

برخي از افراد جامعه از شغلي كه دارند ناراضي اند و همواره از انتخاب خود، احساس پشيماني مي كنند و نمي توانند وظايف شغلي خود را به صورت اثربخش در سازمان انجام دهند و سازمان ها نيز كه اين افراد را براي انجام كارهاي سازمان استخدام كرده اند، با شكست مواجه شده و يا در تحقق اهداف سازماني با مشكل مواجه مي شوند.

تحقيقات گوناگون در زمينه ويژگي هاي شخصيتي و موفقيت شغلي نشان داده است كه ويژگي هاي شخصيتي با عملكرد شغلي همبستگي دارند و همسو نبودن ويژگي هاي شخصيت افراد با شغلي كه دارند، باعث شكست افراد در انجام دادن اثربخش وظايف شغلي اشان مي شود.

امروزه ثابت شده است كه افراد جامعه تمايل دارند شغلي را انتخاب كنند كه با شخصيت آنان، همخواني داشته باشد. اگر فردي قادر باشد شغل و حرفه اي را انتخاب كند كه با شخصيت وي همسويي داشته باشد، احتمال اينكه در كار خود خوشحال باشد و به كارش نيز براي مدتي طولاني ادامه دهد، بيشتر است.

در اين نوشتار سعي داريم بر اساس همبستگي ويژگي هاي شخصيتي با عملكرد شغلي به الگويي براي انتخاب شغل با توجه به نوع سنخ شخصيتي، بپردازيم:

 


  • الگويي براي انتخاب شغل با آگاهي از سنخ شخصيتي :

 

در ادامه به الگويي اشاره مي كنيم كه در آن با توجه به نوع سنخ شخصيتي كه هر فرد داراست، تعدادي مشاغل نمونه براي انتخاب وي معرفي شده است.



1- شخصيت واقع گرا :


افرادي كه از شخصيت واقع گرا برخوردارند، دوست دارند عملگرا بوده و خود را بيشتر با ابزار آلات و ماشين و كارهايي كه بيشتر در تحركند مشغول سازند. اين گروه علاقمند به كارهايي مي باشند كه لازمه آن، قدرت بدني است؛ از كار هايي كه لازمه آن برخورد با اشخاص يا برقراري ارتباط كلامي است، اجتناب مي كنند و آن دسته از مشكلات كاري را ترجيح مي دهند كه عيني هستند و نه انتزاعي.
از مشاغلي كه با شخصيت اين گروه همخواني دارند، مي توان مهندسي، قالي بافي، معماري، جنگل باني، تعميركاري ماشين، نقاشي، كشاورزي و … را نام برد.

2- شخصيت جستجوگر :


افرادي كه شخصيت جستجوگر دارند، بيشتر كنجكاو بوده و تمايل زيادي به تجزيه و تحليل موقعيت‌ها و حل مسايل دارند. اين افراد كارهايي را ترجيع مي دهند كه لازمه آن فرآيندهاي عقلاني مثل فكر كردن، فهميدن و درك كردن است؛ از فعاليت هاي شغلي كه لازمه آن تسلط جويي بر افراد و ترغيب كردن آنان با برقراري تماس هاي نزديك با ديگران است، اجتناب مي كنند؛ بيشتر درونگرا هستند تا برونگرا.
با توجه به خصوصياتي كه برشمرديم، توصيه مي شود افرادي كه شخصيت جستجوگر دارند، مشاغلي از جمله پزشكي، پيراپزشكي، خانه داري، مردم شناسي، دامپزشكي، زيست شناسي، راديوگرافي و… را انتخاب كنند.

3- شخصيت اجتماعي :


گروهي كه شخصيت اجتماعي دارند، بيشتر صميمي و داراي روحيه كمك كننده هستند و دوست دارند اگر چيزي مي دانند به ديگران هم بياموزند. بنابراين فعاليت هايي را در دست دارند كه در جهت كمك به ديگران است (مثل معلمي، خدمات درماني).
كمك كردن، حمايت كردن از افراد ضعيف و مردم مستمند از جمله خصوصيات رفتاري اين گروه است. اين گروه در برقراري روابط بين فردي مهارت دارند و آن دسته از موقعيت هاي شغلي را انتخاب مي كنند كه لازمه آن، برقراري همبستگي هاي اجتماعي است.

همچنين گروهي كه شخصت اجتماعي دارند از فشار رواني زياد و فعاليت هايي كه لازمه آن تامل، به كارگيري مفاهيم انتزاعي و تفكر عميق و حل مشكلات از اين نوع است، اجتناب مي كنند.
گروهي كه شخصيت اجتماعي دارند، با مردم محروم خوب كار مي كنند و غالبا در رابطه با كودكان و موئوسان حالت بيش حمايتي دارند بنابراين توصيه مي شود افرادي كه شخصيت آنها با شخصيت اجتماعي مطابقت دارد، مشاغلي از جمله معلمي، روانشناسي، مشاوره، كمك دانپزشكي، پرستاري، مددكاري اجتماعي و … را انتخاب كنند.

4- شخصيت هنري :


اهل هنر و هنرمندان از جمله كساني هستند كه شخصيت هنري دارند، آنها بيشتر درونگرا هستند تا برونگرا. دوست دارند از آنچه در ذهنشان مي گذارد با خلق و ايجاد هنر آن را مطرح سازند. اين گروه ساخت و ساز را دوست ندارند، اما دوست دارد احساسات خود را بروز دهند و ممكن است تكانه اي عمل كنند.
مشاغلي كه براي انتخاب اين گروه توصيه مي شود، هنرپيشگي، نوازندگي، عكاسي، روزنامه نگاري، امور مرتبط با زيبايي و پاكيزگي (پوست ...) و ... است.

5- شخصيت متهور :


افرادي كه از شخصيت متهور برخوردارند، علاقمند به كسب قدرت و منزلت بوده و آن دسته از فعاليت هاي شغلي را دوست دارند كه لازمه آن سلطه جويي و اصطلاحاً دستكاري ديگران و از مهارتهاي كلامي خوبي برخوردار است.
اين گروه نياز قوي براي كنترل افراد ديگر و منابع دارند و شهرت طلب بوده و دوست دارند شناخته شوند. بنابراين زندگي اشان را در جهت رسيدن به بالاترين درجه در هر زمينه جهت مي دهند و دوست دارند از طريق عمل و انتخاب لباس و ماشين، قدرتمند به نظر آيند.
مشاغل مطلوب جهت انتخاب براي اين گروه شخصيتي، وكالت، فروشندگي، سياستمداري، مديريت، مديريت اجرايي، كار در زمينه روابط عمومي، آژانس معاملات ملكي و … است.

6- شخصيت سنتي :


افرادي كه ساختن و نظم دادن را ترجيح مي دهند، از شخصيت سنتي برخوردارند. مرتب كردن اشياء و امور، نظم و ترتيب دادن به امور، متعادل ساختن، تميزي و دقت از خصوصيات اصلي شخصيت سنتي به شمار مي رود.
اين گروه ، آن دسته از فعاليت هاي شغلي را دوست دارند كه مبتني بر قواعد و مقررات است. خودكنترلي در گروهي كه شخصيت سنتي دارند، زياد است و اين گرو با منبع قدرت و منزلت همانندسازي مي كنند.
از آنجا كه اين گروه همواره سعي دارند محل كارشان را تميز نگه دارند، گزارشها را دقيق تنظيم كنند، فايلها و سوابق را به خوبي بايگاني كرده و با رايانه خوب كار كنند، مشاغلي كه براي انتخاب اين گروه توصيه مي شود، عبارتند از: منشيگري، حسابداري، متخصص پردازش اطلاعات، مشاور مالي و

 



 


آدرس آموزشگاه


قم - خیابان ارم

کوی شماره 16 ( ارک ) - پلاک 16

تلفن : 37833773 - 37744973

تلفکس : 37833774

همراه : 09100106273



مدیر و موسس آموزشگاه

( عباس شبستری ) :

۰۹۱۲۲۵۱۶۲۷۳



Email 1 : As_Qom@Yahoo.Com

Email 2 : Info@Shabestary.ir

لینک های مهم

بنر



به وب سایت آموزشگاه شبستری

خوش آمدید .



کماکان ما حسن شهرت و اعتماد مردم را یک ابزار و اصلی ترین سرمایه برای خود می دانیم و در صدد آن هستیم که به خوبی از آن حفاظت کنیم .
امروزه فراگيری کامپیوتر ، حسابداری و امور اداری يکی از ضروريات زندگی شده است و شاهد هستيم اين علوم عملاْ‌ با زندگی و کار افراد جامعه ، عجين گشته است .
مدیریت آموزشگاه شبستری با بیش از 22 سال تجربه آموزشی افتخار دارد بعنوان یکی از پیشگامان فعال آموزش ، امکان فراگیری علوم کاربردی را برای کلیه علاقه مندان فراهم آورده است .
این مرکز بعنوان یکی از معتبرترین واحدهای آموزشی ، ارتقاء دانش فنی علاقه مندان محترم را همواره بر دوش خود احساس کرده و تا کنون دوره های متعددی برای اقشار مختلف جامعه برگزار نموده است .
عباس شبستری
ما 2 مهمان آنلاین داریم
کلیه حقوق مادی و معنوی نزد آموزشگاه کامپیوتر شبستری محفوظ میباشد.
طراحی و پیاده سازی توسط Srm.Graphic